Inicio > Noticias > Diario > Agnès Marquès presentarà amb Joan Carles Peris els Telenotícies del cap de setmana
Somos líderes en información de Medios de Comunicación
Agnès Marquès presentarà amb Joan Carles Peris els Telenotícies del cap de setmana
La periodista Agnès Marqués, fins ara conductora del canal de notícies 3/24, serà l'encarregada de presentar amb Joan Carles Peris els Telenotícies del cap de setmana de TV3.
13 mar 2007lLeída 2.941 vecesl1 minlCompartir noticia
La incorporació d'Agnès Marquès tanca la renovació dels equips de presentadors dels "Telenotícies" de TV3, un canvi que serà visible en pantalla a partir del dilluns 26 de març, dia previst per a l'arrencada de l'edició del vespre, que presentaran Ramon Pellicer i Raquel Sans.
La resta d'edicions informatives diàries mantindran els equips de presentadors habituals, amb Josep Cuní i Lídia Heredia a "Els matins"; Fina Brunet al "TN comarques"; Xavi Coral i Núria Solé com a presentadors del "TN migdia" i Mònica Terribas al capdavant de "La nit al dia".
Agnès Marquès, la nova conductora del "TN cap de setmana" es va incorporar a TV3 el 2005 com a redactora del programa "180 graus", dirigit i presentat per Àngels Barceló. És periodista i actualment és conductora de les notícies del canal 3/24.
Abans d'incorporar-se a TV3, Marquès havia treballat com a redactora dels Serveis Informatius de Tele 5, Onda Rambla-Onda Cero, Ràdio Nacional d'Espanya, Com Ràdio i Catalunya Ràdio.